Boutique Bonica
Gl. Hovedgade 10A
2970 Hørsholm
Tlf.: 4586 0330
CVR - 20529393
Alle beløb der fremgår på hjemmesiden, er angivet i danske kroner (DKK), inklusive moms og eksklusive leveringsomkostninger.
Boutique Bonica tager imod online betalinger med;
Visa/Dankort, Visa, Mobilepay Online, Master Card, Apple Pay, Google Pay.
Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.
Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Boutique Bonica benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.
Vi leverer kun varer inden for Danmark. Leveringstiden for din ordre er normalt 1-3 hverdage. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted første hverdag.
Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.
Vi leverer til privatadresser i Danmark - dog ikke Færøerne og Grønland.
Alle varer leveres med GLS pakkeshop.
Hvis du ønsker hjemmelevering af en specifik årsag, skriv da til os på info@bonicashop.dk
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder muligt, ligesom valg af transportør er dit eget. Det er muligt at afleverer retur pakker i vores butik i Hørsholm.
Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal varen være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
For at være berettiget til en returnering skal varen dog være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også være i den originale emballage, med eventuelle segl intakte. Enhver vare, der er blevet brugt, eller har et brudt segl kan ikke returneres.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@bonicashop.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Det er op til Boutique Bonica at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.
Skulle du få problemer med et af vores produkter, opfordrer vi dig til at informere os om det øjeblikkeligt. I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamation skal meddeles til Boutique Bonica i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, medmindre andet er aftalt.
Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.
Boutique Bonica dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.
Reklamationer sendes til vores lager:
Boutique Bonica
Gl. Hovedgade 10A
2970 Hørsholm
Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.
Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af Boutique Bonica. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.
Telefon: +45 45860330
E-mail: info@bonicashop.dk
Adresse: Gl. Hovedgade 10A, 2970 Hørsholm